KUNCU KUNCU :)

Saturday 16 April 2011

fuhh LEGE nye rini !

okee ! wat pertama kalinya , aku menghupdate blog ni pada siang arii .slo waktu2 cmni... pergi date nan PUJAAN hati :)hee .p ari ni xpon.. coz ujan .borink jepp dok uma .na kuo, tade transpot, coz kete P.H osakk .hee .sedeh kan..tlong la nages tok aku .=.= umm but,i have a good news! today, exm MUET has been done ! yeaahhh !*tbetbe na speaking lak .hee mg lege sgt.. ilang 1problemaa.. klo x dalm dilema jepp .kuii ;) soalan MUET tadii ,mg mguji tahap brain aku laa .lg2 part writing.. thah pape ak hembus dalam paper uh.. jnjii mencapai sasaran jumlah WORDS aku .p xcmpai targett kot.. no IDEA ma! lg sikit jepp .b kebetulan ,masa plak da time ! haiisshh ..p xpea, aku ske .makin lama lam hall exm uh, makin pining brain aku .haa! sesampai msamasa y d`tngguu.. turn LISTENING pulekk ,paper last ! p ase xcm last jepp .sbb nye... na statt dgar at radio uh.. the chief bole terhegehegeh lakk .da memakn masa y ada kan... so ,ble da bole stat pakai radio uh, tbetbe HUJAN lak, pehh ... kene buka telinga kembangkembang laa .coz pencemaran bnyi melanda .oke FOCUS! heee . p after 30 minutes.. bole jwbb .alhamdulilah:) selesai suda da EXAM .. kite akn tgok hasil nye.. dalam beberapa bulan lagi yea.. hahaha! elakn dpat Ben10 jepp .oke la! na stop .. daaa! legeee..:)

No comments:

Post a Comment