KUNCU KUNCU :)

Tuesday 10 May 2011

alreadyyy exam sis ! :D

asmekum here ! haa! xjwb dose .kikiki :) arini na cite sal exam .1st day exm ! agakk mengujakan .coz permulaan ari exm, exm MATH ! aku mg sukee jwb math nihh , pinarr mata tgook nomborr .HAHA! lama ouch dalam hall , 3jam ! coz tuh tempoh masa d berikan .kalo 5jam , 5jam gk aku dalm uh .hihi .*nampak sgt kan mg pandai math .huhuuu . p ak jawab tadii , kiree oke laa .xd y pai leh memecahkan brain nihh .dengan penuh sopan ak jawab paper uh , sbb apa ? aku tuliss cantekkcantekk nombor nombor kat dalam ketas jawapan tuh .haha! *ne tau , lect bagi mark kecian .jwpn ta btol, p tulisan cantekk .ekeke :D hope soo :) lect y jage uh leh tnyee aku ,~awakk jawab semua ke soalan dalam paper ni?~ haa ! ingat aku nih  x inteligent ke jawb math ! opcoss laa
abz jawab MADAM oit .haha! *nampak ta muke bangge =.= ngee .. then pas abess 3jam jawb ,jwb, kuo laa hall . lege braii ! ase na lari 1kolejj jepp .hahaha! *bungekk kau bie *! ehh , da la. penat taipp .kalo na storyy , mg x abess .uke ea , c yaa stalkerr :DD choww !
soalan exam cmnihh laa ! :D

haa ! hanya pic sematamata :)

2 comments:

  1. lega smpai minum air bercawan2 an an,.haha

    ReplyDelete
  2. air FREE ! memamg ler legee .3cawan aku minumm .p cawan kecik laa .haha ! :P

    ReplyDelete