KUNCU KUNCU :)

Saturday 21 May 2011

l o n e l y b l o g :)

assalammuailaikum w.b.t .. 
hye stalker ! hye blogger ! hye hye hye kepada sapa y lawat blog ak nih ! hee .oke , untuk sekian kalinyaa . terlalu lama ak xhadap blog ni ! yeahh ! miss kau kot .tuh y malam nih ak hadap kau .hehe .ak ta rajin la cm kau orang nak hupdatehupdate nih , wpun slo un9 . xtau la napee .p y pastinye ,ak akan bagi sikit masa la kat blog ni .*nmpak kan ,aku ni `rajin` sgtt ! huhu .ehh , ni bukan na cite pasal blog ,na cite sal cuti sem .skg ak da cuti sem .1bulan woo cuti ! agk2 kau org lama ke skjap ? pada ak kire lma gk la , kalo xd wat pape kat uma nih .p kalo ada job , myb skejap masa sebulan uh berlalu .urm ak ingt cm na keje cuti2 nih , p mls lak na cari ! haha .kan ? pemls kan aku .kalo kuo date ,lincahhh !ngee =.= p tuh la , tgok la kalo ak rajin cari job, ada la ak keje t .hee .leh tmbhkn pndptn .haha~! *kelaka lak ~ elak keje seminggu da benti ,cm cuti sem lepas tuh ! keje seminggu benti ,sbb toke pat aku ,na untung jep ! haha! cinababii ,na untung jep ! brg da la byk reject ,pastu soh aku jual, smpai kat aku ,ak amek `untung`.. HAHA! *evil :) kann.. na untung sgt kan , tuh y keje seminggu ,kantoi ! hehe .pat la sikit gaji tok seminggu && xpena dlm umo pun ak keje tyme ,tuh la 1st tyme keje .hehe .ehh ,da la. mls na cite sal keje .huhu .haa ! ni ak na hupload pic PINKY couple!hee .tgokk ea ! c yaa . daa ! :)
fie&bie :)

sayangdear !


xoxo :)











No comments:

Post a Comment